Jaká je cena dopravy?
Kurýr DPD – 89 Kč
Zásilkovna – 49 Kč
Při objednávce nad 1400 Kč je každý způsob dopravy zdarma.
Jaká je doba doručení?
Standardní doba doručení je 3-5 pracovních dnů od zadání objednávky (při platbě převodem / kartou tato doba plyne od přijetí platby).
U produktů s označením „ODESÍLÁME DO 24H“ zboží víme vyexpedovat do 24 hodin od zadání objednávky (při platbě převodem / kartou tato doba plyne od přijetí platby).
Pokud je v objednávce více produktů, objednávka je expedována až po připravení všech produktů.
Mohu sledovat stav odeslané objednávky?
Ano, po odeslání objednávky Vás přepravce bude kontaktovat emailem, na jehož základě víte prověřit stav doručení zásilky.
Co když bude zásilka při doručení poškozena?
V případě, že bude na první pohled zřejmé, že je zásilka poškozena, případně je poškozený obal, odmítněte ji převzít. Následně nás kontaktujte písemně na obchod@monterkovo.cz, reklamaci přepravy s doručovatelem vyřešíme my a v co nejkratším čase Vám odešleme nové zboží.
Pokud na poškození přijdete až po převzetí a rozbalení balíku, kontaktujte nás obratem po zjištění této skutečnosti. Na obchod@monterkovo.cz nám prosím zašlete fotografie poškozeného zboží, obratem po prověření Vás budeme kontaktovat ohledně řešení.
Mohu zboží VYMĚNIT?
Pokud si přejete zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost nebo jiný model, můžete tak učinit do 45 dnů od převzetí zboží. Pro oznámení výměny je třeba vyplnit formulář v následujícím odkazu: https://monterkovo.cz/vymena-zbozi/, ve kterém najdete i všechny důležité informácie.
Vymeniť je možné pouze zboží nepoškozené, nenošené a v originálním obalu, s původními visačkami. Zboží nesmí být ani vypraný.
Tovar můžete poslat poštou, v takovém případě nám řádně zabalené zboží zašlete na adresu:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o., P.O.BOX 25, 68774 Starý Hrozenkov
Nebo můžete využít službu „vyzvednutí kurýrem“, která funguje následovně:
Po přijetí požadavku na vyzvednutí kurýrem k Vám zpravidla druhý pracovní den zadáme vyzvednutí kurýrem DPD. Kurýr Vás před vyzvednutím bude kontaktovat telefonicky. Na balík si nalepí vlastní štítek. Z Vaší strany tedy stačí vyplnit pouze formulář a zboží zabalit tak aby se nepoškodilo při přepravě. Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč s DPH. Za zpětné dodání už platit nebude nic, zboží odešleme na naše náklady.
Mohu zboží VRÁTIT?
Lhůta pro odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu je 14 dnů. Pro vrácení zboží máme připravený formulář v odkazu: https://monterkovo.cz/vraceni-zbozi/
Vrátit je možný pouze zboží nepoškozené, nenošené a v originálním obalu, s původními visačkami. Zboží nesmí být ani vypraný.
Tovar můžete poslat poštou, v takovém případě nám řádně zabalené zboží zašlete na adresu:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o., P.O.BOX 25, 68774 Starý Hrozenkov
Nebo můžete využít službu „vyzvednutí kurýrem“, která funguje následovně:
Po přijetí požadavku na vyzvednutí kurýrem k Vám zpravidla druhý pracovní den zadáme vyzvednutí kurýrem DPD. Kurýr Vás před vyzvednutím bude kontaktovat telefonicky. Na balík si nalepí vlastní štítek. Z Vaší strany tedy stačí vyplnit pouze formulář a zboží zabalit tak aby se nepoškodilo při přepravě. Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč s DPH.
Lhůta pro vrácení platby je do 14 dnů od přijetí zboží na sklad, vracíme ji na účet zadaný ve formuláři.
Jak mám REKLAMOVAT zboží?
Pro případ reklamace máme připravený reklamační formulář, který najdete v odkazu: https://monterkovo.cz/reklamace-zbozi/.
1. Ve formuláři je třeba popsat poškození reklamovaného zboží.
2. Po odeslání formuláře doporučujeme zaslat na emailovou adresu obchod@monterkovo.cz i fotografie poškozeného zboží.
Reklamace se snažíme vyřizovat co nejdříve, nakolik jsou však posuzovány přímo výrobci, v některých případech to může trvat 30 dnů. Zboží musí by čistý, oblečení oprané a obuv důkladně vyčistená. V případě, že nám pošlete znečištěný nebo zapáchající zboží, reklamace může být z hygienických důvodů vrácena zpět na vyčištění.
Tovar můžete poslat poštou, v takovém případě nám řádně zabalené zboží zašlete na adresu:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o., P.O.BOX 25, 68774 Starý Hrozenkov
Nebo můžete využít službu „vyzvednutí kurýrem“, která funguje následovně:
Po přijetí požadavku na vyzvednutí kurýrem k Vám zpravidla druhý pracovní den zadáme vyzvednutí kurýrem DPD. Kurýr Vás před vyzvednutím bude kontaktovat telefonicky. Na balík si nalepí vlastní štítek. Z Vaší strany tedy stačí vyplnit pouze formulář a zboží zabalit tak aby se nepoškodil při přepravě. Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč s DPH. Za zpětné dodání už platit nebude nic, zboží odešleme na naše náklady.
Jak funguje služba "vyzvednutí kurýrem"?
Po přijetí požadavku na vyzvednutí kurýrem k Vám zpravidla druhý pracovní den zadáme vyzvednutí kurýrem DPD. Kurýr Vás před vyzvednutím bude kontaktovat telefonicky. Na balík si nalepí vlastní štítek. Z Vaší strany tedy stačí vyplnit pouze formulář a zboží zabalit tak aby se nepoškodil při přepravě. Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč s DPH. Za zpětné dodání už platit nebude nic, zboží odešleme na naše náklady. V tomto případě uplatňujeme zásadu, že jednu dopravu platí zákazník a druhou dopravu platí naše společnost. Částka 99 Kč s dph představuje skutečné náklady na jednu přepravu.
Jak najdu konkrétní zboží?
1. Klepněte na vybranou kategorii pod možností „Všechny kategorie“. Vyhledávání si následně můžete upřesnit či usnadnit použitím filtrů na produkty. (Na dohledání Vámi požadovaného zboží)
2. Do políčka pro vyhledávání napište název produktu, či část názvu. Zobrazí se Vám všechny produkty a informace podle zadaného kritéria.
Co dělat, když mám zájem o vyprodáno zboží?
V případě zcela vyprodaného produktu doporučujeme využít možnost „Hlídat nejbližší naskladnění“, která se nachází u konkrétních produktech. Po zadání emailové adresy Vás o naskladnění budeme automaticky informovat.
Ohledně momentálně vyprodaných velikostí nás můžete také kontaktovat emailem na obchod@monterkovo.cz.
Kde najdu doplňující informace o produktu?
Po rozkliknutí vybraného produktu se zobrazí fotografie a popis se všemi dostupnými informacemi o produktu.
Jak funguje filtr?
Po zvolení cílové kategorie si pomocí filtru víte zúžit výběr dle Vašich kritérií. Konkrétně si víte vyfiltrovat CENU, BARVU, VELIKOST a dokonce i možnost odeslání zboží do 24 hod. Nad filtrem si víte také seřadit produkty podle potřeby, například podle ceny.
Byla mi doručena nesprávná velikost / nesprávný zboží, jak mám postupovat?
V případě, že objednávka nebyla vyřízena podle jejího zadání, hned po zjištění nás kontaktujte e-mailem na obchod@monterkovo.cz. Uveďte číslo objednávky a položku, o kterou jde. Pokud máte možnost, připojte i fotografii. Požadavek dáme v co nejkratším čase k prověření do skladu. Následně Vás budeme kontaktovat.
V případě, že se potvrdí chyba způsobená námi, po nesprávně zaslané zboží k Vám zašleme kurýra, který ho vyzvedne. Zboží bude třeba jen zabalit, aby se při přepravě nepoškodilo. Zboží na výměnu zašleme obratem. Celý proces proběhne na naše náklady.
Přišla mi nekompletní zásilka, jak mám postupovat?
Ihned po zjištění nás kontaktujte e-mailem na obchod@monterkovo.cz. Uveďte číslo objednávky a položku, která v zásilce nebyla dodána. Požadavek bude v co nejkratším čase prověřen na skladě. Následně Vás budeme kontaktovat.
V případě, že se potvrdí chyba způsobená námi, v co nejkratším čase Vám chybějící zboží dopošleme na naše náklady v samostatné zásilce.
Kde najdu fakturu?
Faktury jsou vystaveny ke každé objednávce a odesílány automaticky e-mailem, ve kterém se nachází tlačítko „stáhnout fakturu v PDF“ na e-mailovou adresu uvedenou ve vaší objednávce.
Pokud jste fakturu neobdrželi, doporučujeme zkontrolovat i SPAM. Pokud se Vám fakturu nepodařilo najít, o její zaslání můžete požádat emailem na obchod@monterkovo.cz. Spolu s požadavkem uveďte číslo objednávky.
Faktura mi byla doručena. Co ak potřebuji upravit nebo doplnit fakturační údaje?
Kontaktujte nás e-mailem na obchod@monterkovo.cz. Uveďte všechny údaje, které si přejete upravit / doplnit spolu spolu s číslem objednávky, či faktury.
Mohu požádat o změnu kdykoliv?
Pokud potřebujete provést změnu ve faktuře, doporučujeme kontaktovat nás co nejdříve! Změna ve faktuře je možná pouze v měsíci, v němž byla vystavena.
Jak požádat o zálohovou fakturu?
Po zadání objednávky nás kontaktujte na email obchod@monterkovo.cz s požadavkem, uveďte číslo objednávky a my Vám ji obratem vystavíme a přepošleme.
Víte poskytnout fakturu s odloženou splatností?
Fakturu s odlženou splatností neumíme vystavit. V případě potřeby umíme vystavit zálohovou fakturu. Při realizaci objednávky přes e-shop jsou k dispozici následující způsoby platby:
Platba kartou – Platba kartou jakékoliv banky.
Platba online – Online platba přes Internetbanking
Bankovní převod – Zašleme Vám údaje pro bankovní převod
Dobírka – Platba v hotovosti nebo platba kartou kurýrovi při dodání.
Jak objednám potisk na oděvy?
Všechny potřebné informace a postup ohledně realizace objednávky s potiskem loga naleznete v následujícím odkazu: https://monterkovo.cz/potisk-loga-info/
Mám zájem o potisk. Chtěl bych však vyzkoušet vzorky. Nabízíte takovou možnost?
V případě, že máte zájem oděvy nejprve vyzkoušet, není problém vytvořit objednávku na vzorky a ty po odzkoušení vrátit na potisk, případně vyměnit.
Jaká je cena potisku?
Cena potisku se vypočítá po přidání do košíku.
Je možné potlačit 1 kus oděvu?
Ne, potisk realizujeme od minimálního množství 5 ks (4ks při jednobarevném logu).
Zadal jsem objednávku s potiskem, co dál?
Na obchod@monterkovo.cz je třeba doplnit následující informace:
• Zaslání Vašeho logo v křivkách (resp. ve vektoru) – v grafickém formátu vhodném pro potisk (pdf, cdr, psd).
• Pokud se jedná jen o text, tak zašlete předlohu ve Wordu (doc, docx, rtf)
• Velikost loga – Vaše představa o velikosti loga na každém oděvu v rámci cenové nabídky.
• Barevnost loga – jakých barev má být vaše logo.
• Umístění loga – kde všude má být umístěno logo.
• Doplňující informace – pokud máte ještě nějaký požadavek.
Co znamená "Vaše logo v křivkách (ve vektoru)"?
Jde o logo v grafickém formátu (nejčastěji pdf., Cdr., Ai., Eps.). Tvůrce loga ho určitě v požadovaném formátu má.
V případě, že logo v křivkách k dispozici nemáte, víme Vám ho podle zadané předlohy zpracovat do potřebného formátu za jednorázový poplatek.
Jakým způsobem mohu objednávku s potiskem uhradit?
Objednávky s potiskem je možné zaplatit jen předem, ať už bankovním převodem nebo online.
Jaká je doba dodání při potisku?
Termín dodání je 7-10 dnů od připsání úhrady na náš účet.
Víte mi nabídnout slevu?
Na objednávky uplatňujeme automatické množstevní slevy v následující podobě:
– Sleva – 2% při nákupu nad 2600 Kč včetne DPH
– Sleva – 3% při nákupu nad 5200 Kč včetne DPH
– Sleva – 4% při nákupu nad 10400 Kč včetne DPH
– Sleva – 5% při nákupu nad 13000 Kč včetne DPH
– Sleva – 7% při nákupu nad 26000 Kč včetne DPH
– Sleva – 9% při nákupu nad 52000 Kč včetne DPH
– Sleva – 11% při nákupu nad 104000 Kč včetne DPH
Sleva se vypočítá a uplatní automaticky v košíku podle hodnoty objednávky.