REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Reklamace se snažíme vyřizovat co nejdříve, nakolik jsou však posuzovány přímo výrobci, v některých případech to může trvat až 30 dní.
  • Zboží musí by čistý, oblečení oprané a obuv důkladně vyčištěna.
  • V případě, že nám pošlete zboží špinavý nebo znečištěný, reklamace může být z hygienyckých příčin důvodně zamítnuta!
  • Pokud je to možné, pošlete nám fotografii poškození před zasláním zboží, můžete tím urychlit celý proces.
  • Zboží nám můžete poslat poštou nebo můžete využít službu vyzvednutí našim kurýrem.
  • Pro oznámení reklamace zboží VYPLŇTE FORMULÁŘ. (Formulář naleznete níže pod informacemi)

JAK FUNGUJE SLUŽBA VYZVEDNUTÍ NAŠIM KURÝREM?

  • U přepravce zadáme požadavek na vyzvednutí, kurýr k Vám přijde do 48 hod.
  • Předem Vás bude kontaktovat telefonicky. Můžete se s ním dohodnou na čase.
  • Adresu pro vyzvednutí je možné zadat jakoukoliv (např. do práce)
  • Vy zboží pouze zabalíte a dáte ho kurýrovi. (můžete i do původního obalu)
  • Kurýr nalepí na balík přepravní štítek a do 48 hod. nám ho doručí.
  • Vybavení do 30 dní.
  • Za tuto službu zaplatíte jen 99 Kč s DPH. Platíte až při dodání reklamovaného zboží!
  • Za zpětné dodání už platit nebude nic, zboží odešleme na naše náklady.

ZASLANÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ POŠTOU

  • Zboží nám zašlete na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o., P.O.BOX 25, 68774 Starý Hrozenkov
  • Chceme vás upozornit že cena Balíku na poštu začína na 109 Kč včetně dph, proto je výhodnejší a rychlejší využít službu našeho kurýra.

POŠLETE NÁM ZPRÁVU POMOCÍ FORMULÁŘE