V dnešním konkurenčním obchodním světě společnosti vždy hledají způsoby, jak vyniknout a zvýšit svou viditelnost. Jednou z účinných strategií k dosažení tohoto cíle je používání pracovních oděvů s logem společnosti. Nejen, že můžete vytvořit profesionální a soudržný vzhled pro zaměstnance, ale oblečení také slouží jako forma reklamy, která propaguje společnost širšímu publiku.
V tomto článku prozkoumáme výhody používání pracovních oděvů ke zvýšení viditelnosti vaší společnosti a poskytneme vám tipy, jak efektivně začlenit tisk loga na oblečení jako součást vaší marketingové strategie. Ať už jste majitel malé firmy nebo větší organizace, tento článek vám může poskytnout informace o tom, jak používat pracovní oděvy, aby byla vaše značka viditelnější a zapamatovatelnější.
1. Přidejte své logo na své oděvy
Snad nejlepší způsob, jak se odlišit a zviditelnit, je nosit své logo na pracovním oděvu. Ať už se jedná o pracovníky, vedoucí pozice nebo samotného majitele, lidé jsou všude a mohou vidět vaše oblečení nejen lokálně, ale i ve vyšším rozměru. Tisk loga je nejjednodušší způsob, jak přenést vizuál vaší firmy na oblečení. Jedná se o metodu FLEX neboli sítotisk loga na pracovní trička, polokošile, bundy, kalhoty či jakékoliv jiné oblečení. Je jen na vašich preferencích, kde chcete logo mít.
U nás najdete flexibilitu při umístění dodaného loga na oděv. Ať už chcete mít logo na zádech, rukávu nebo prsou. Pokud jde o formát loga, rozhoduje o kvalitě provedení na oblečení bez ohledu na to, kde je potištěno. Logo byste měli dodat v křivkách, tj. ve vektoru (soubory AI, SVG, PDF, EPS). To vám umožní soustředit se i na ty nejmenší detaily při tisku. U nás si můžete potisknout pracovní oděvy od 4 kusů, takže rádi obrandujeme oblečení pro malé i velké firmy.
2. Použijte barvy oblečení, které se hodí k vašemu podnikání
Někdy je samotná barva oblečení klíčem k zapamatování. Stejně jako dnes známe barvy například telekomunikačních služeb na Slovensku, najdete i ty své. Skvělou možností je vybrat si pracovní trička nebo polokošile z naší nabídky. Nabízíme extrémní množství barev jednoho modelu v několika velikostech. Jedním z flexibilně použitelných pracovních triček je model trička TED, který nabízí téměř 15 barev. Právě s tímto krokem mohou zaměstnanci vypadat jednotně.
3. Personalizujte pracovní oblečení zaměstnanců
Zvažte přidání jmen do tisku loga nebo si nechte vytvořit jmenovky. Viditelné jméno zaměstnance může v zákaznících vyvolat pocit důvěry. To můžete vidět zejména v bankách nebo jiných osobních formách prodeje. Můžete také použít názvy pozic, jako je manažer pobočky, vedoucí pobočky a další. Tento krok usnadňuje rozlišení zaměstnanců a jejich pozic.
4. Používejte konzistentní styl
Ať už pracujete ve stavebnictví nebo gastronomii, konzistence pracovních oděvů může být dobrým příspěvkem k soudržnosti a profesionalitě. Ať už se jedná o stejnou pracovní košili, jednobarevné pracovní kalhoty nebo stejný typ pracovní obuvi. Pro tento krok nemusíte kupovat nové pracovní oblečení, pokud máte firemní oblečení. Jedná se o nastavení pracovního dresscode pro vaše zaměstnance, který by měli dodržovat.
5. Ujistěte se, že pracovní oděvy s logem společnosti jsou čisté a upravené
Hygiena mluví za vše. Představte si, že mluvíte s pracovníkem, který má špinavé a zmačkané tričko a pracovníkem, který ho má úhledné. Jaké dojmy byste měli? Někdy vzhled předbíhá osobnost, proto je vhodné věnovat pozornost čistotě pracovních oděvů a možným změnám poškozených pracovních oděvů. Reprezentovat společnost stylově, zdvořile a profesionálně.
Závěrem bychom mohli říci, že pracovní oděvy mohou být mocným nástrojem pro zvýšení profilu společnosti a vytvoření profesionální imidžu. Výběr správného typu pracovního oděvu, ideální barvy a prezentace vašeho loga na pracovních oděvech se může vyplatit ve zvýšené viditelnosti značky, loajalitě zákazníků a obchodním úspěchu. Potiskněte si pracovní oděvy a reprezentujte svou firmu, ať jste kdekoli.