REKLAMACE ZBOŽÍ

Je možné reklamovat zboží, které má výrobní vadu*, je poškozené nebo bylo poškozeno během používání.
V případě, že vám zboží nevyhovuje velikostí nebo střihem, máte možnost jej vyměnit pomocí výměnného formuláře.
Upozorňujeme na skutečnost, že reklamované zboží musí být čisté, oblečení vyprané a obuv důkladně vyčištěna. Kupující se vystavuje riziku zamítnutí reklamace v případě, že zboží nebo jeho část je znečištěna nebo nesplňuje základní hygienické podmínky.

* Zboží Vám bylo doručeno v poškozeném stavu (např. 2 pravé boty v krabici, utržený knoflík, rozbitý zip…)

Reklamace se snažíme vyřizovat co nejdříve, jelikož jsou však posuzovány přímo výrobci, v některých případech to může trvat až 30 dní.

Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškození před odesláním zboží, můžete celý proces urychlit.

Fotografie nám můžete zaslat po odeslání formuláře obchod@monterkovo.cz

Zboží nám můžete zaslat:

  • Poštou
  • Přes jakékoli podací místo Zásilkovna za poplatek 69 Kč s dph
  • Můžete využít službu vyzvednutí kurýrem na adrese za poplatek 99 Kč s dph

Pro oznámení reklamace zboží VYPLŇTE FORMULÁŘ. (viz formulář níže pod informacemi)

JAK FUNGUJE REKLAMACE PROSTŘEDNICTVÍM ZÁSILKOVNY ?

  • Vyberte jakékoli podací místo Zásilkovna, které vám nejlépe vyhovuje. Stačí kliknout na tlačítko ZÁSILKOVNA POBOČKY pod textem a zadat PSČ nebo město. Vyberte filtr --- pro odesílatele --- Místa podání. Prostřednictvím Zásilkovny lze zasílat pouze zásilky o hmotnosti do 5 kg. Maximální rozměr 50×40×30 cm.
  • Vyplňte formulář pro reklamaci zboží. Po zpracování formuláře vám do 24 hodin zašleme pokyny.
  • Zboží zabalte (můžete i do originálního obalu) tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Odneste na výdejní místo, kde požádáte o zaslání na základě identifikačního čísla, které vám zašleme v pokynech.
  • Pracovník vytiskne štítek a vytiskne pro vás potvrzení, které si uchovejte.
  • Po doručení balíku k nám naši zaměstnanci reklamované zboží zpracují a nejpozději do 30 dnů od oznámení Vás budou informovat o výsledku vyřízení.
  • Za tuto službu zaplatíte pouze 69 Kč s dph. Platíte až při doručení reklamovaného zboží!

JAK FUNGUJE VYZVEDNUTÍ KURÝREM?

  • Vyplňte formulář pro reklamaci zboží.
  • U přepravce zadáme požadavek na vyzvednutí, kurýr k vám přijde do 1-2 pracovních dnů.
  • Bude vás předem kontaktovat telefonicky. Můžete se s ním dohodnout na čase. Adresu vyzvednutí lze zadat kdykoli (např. do zaměstnání).
  • Stačí zboží zabalit a předat kurýrovi. ( můžete i v originálním balení )
  • Kurýr nalepí přepravní štítek na balík a do 24 hodin nám ho doručí.
  • Po doručení balíku k nám naši zaměstnanci reklamované zboží zpracují a nejpozději do 30 dnů od oznámení Vás budou informovat o výsledku vyřízení.
  • Za tuto službu zaplatíte pouze 99 Kč s DPH. Platíte až při doručení reklamovaného zboží!

REKLAMACE POŠTOU

  • Vyplňte formulář pro reklamaci zboží.
  • Pořádně zabalené zboží nám zašlete na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o., P.O.BOX 25, 68774 Starý Hrozenkov. Vyplňte také e-mailovou adresu obchod@monterkovo.cz
  • Zboží nám vždy posílejte doporučeně.
  • Po doručení balíku k nám naši zaměstnanci reklamované zboží zpracují a nejpozději do 30 dnů od oznámení Vás budou informovat o výsledku vyřízení.

POŠLETE NÁM ZPRÁVU POMOCÍ FORMULÁŘE